Педагогічний портрет

Педагогічне кредо: «Немає меж зростанню педагога, якщо він творить з вогником в душі».

Власний особистісний і педагогічний портрет:

Щоб Божу іскру в дитині відкрити,
Потрібно своєю роботою жити.
Учительське серце хай вічно палає,
В освіті ж багато «вогню» не буває!


Щодня в наше життя приходять різні люди: одні – щоб залишити в ньому лише згадку про себе, інші – щоб стати його невід’ємною частиною, і лише вчитель, в кожній дитині назавжди продовжується своїми знаннями, мудрістю, словом. Я прагну працювати так, щоб знаходити продовження в кожному учневі, незалежно від його знань, адже, кожна дитина по-своєму талановита, і лише від учителя залежить, чи зможе він побачити і розкрити цей талант.
Я – Учитель, і це визначає всю мою суть і все моє життя. Кажуть, пташка фенікс відроджується з полум’я. Я почуваюся цією пташкою, бо коли бачу дитячі усмішки, їх допитливі погляди, то – оживаю, відроджуюсь.
Я –Учитель! Моя душа, наче сторони світу, відкрита для юних сердець. Мої думки сплітаються в єдиний віночок з думками моїх учнів. Завжди готова обійняти всіх дітей світу і віддати їм свою любов, бо є педагогом за покликом серця.
Найбільшою нагородою для мене є досягнення вихованців і відчуття того, що ти допоміг становленню людини. Це прекрасно, коли вчитель може бути порадником, провідником і володарем скарбниці знань. Своєю компетентністю і обізнаністю намагаюся запалити вогники інтересу і бажання пізнати нове. Але, щоб запалити, потрібно горіти самому!
Усю свою діяльність спрямовую на формування творчої особистості. Вважаю, якщо ми виховаємо дитину, здатну творчо засвоювати знання і використовувати їх на практиці, ми відродимо інтелектуальний потенціал країни, від якого залежить майбутнє нашої держави.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовую: 
Мета моєї педагогічної діяльності – сформувати компетентну особистість школяра на основі розвитку пізнавального інтересу, навчити самостійно мислити, озброїти необхідними для цього знаннями, вміннями та навичками.
У своїй роботі використовую інноваційні технології навчання, технологію співпраці, комунікативного навчання, хмарну та ігрову технології.
Розігрування діалогів, інсценування розповідей широко застосовую для мотивації мовної діяльності. Під моїм керівництвом діти пишуть і грають прості п'єси за програмною тематикою, використовуючи автентичний матеріали молодіжних журналів та  п’єс видатних письменників.
Серед педагогічних технологій віддаю перевагу проектному навчанню. Проектна методика дає можливість включити учнів у реальне спілкування, найбільш насичене іншомовними контактами, яке базується на дослідницькій діяльності, на співпраці та побачити результати своєї роботи.
Використовую веб-технологію, зокрема веб-квести у навчальному процесі, яка розвиває пізнавальну активність школярів, активізує навчальний процес, сприяє підвищенню індивідуалізації навчання та його якості.
 Ефективним інструментом нашої співпраці з учнями на сьогоднішній день є on-line сервіси: Prezzi, Google Docs, Emaze, Mastertest, Learningapps та інші, які надають доступ до нетрадиційних джерел інформації, забезпечують можливості для творчої діяльності, формування мовленнєвих навичок, реалізації вчителем нових форм та методів навчання.






Немає коментарів:

Дописати коментар